Šajā rakstā Nataļja Griškova, SIA “Biznesa Konsaltinga Grupa” finanšu direktore, sniedz viedokli par grāmatveža darba organizāciju, kas vienmēr ir aktuāli grāmatvežiem.
Kas izraisa vislielāko uztraukumu?
Nataļja Griškova: Nepalaist garām likumdevēja grozījumus, būt lietas kursā par praktiskiem grāmatvedības paņēmieniem un principiem, ieviest jauninājumus grāmatvedības procesos, apmainīties ar viedokļiem kolēģu vidē, nepārtraukti mācīties.
Darbojoties ilgus gadus nozarē, katram ir savi darba organizācijas principi. Protams, viens no nozīmīgākajiem ir sava darba laika pārvaldība, jo uzdevumu ir daudz, bet laiks ierobežots.
TOP 5 ieteikumi grāmatvedības darba organizācijā:
- pierakstītiem likumdevēja grozījumu informatīvajiem paziņojumiem;
- grāmatvedības iekšējās darba procedūras nolikumam– lieku darbu minimizācijai un efektīvai darba izpildei;
- komunikācijas organizēšana un uzturēšana ar darba kolēģiem, vadību, uzraugošām iestādēm, klientiem, sadarbības partneriem;
- dalība profesionālās grupās, semināros, vebināros pieredzes apmaiņai un mācībām;
- noderīgas saites uz tehnoloģiju rīkiem, kas atvieglo darba ikdienu un ietaupa laiku, piemēram, mūsu mākslīgā intelekta rīks “Nodokļu asistents“, kas atbild uz nodokļu jautājumiem.
Kopumā viss vērsts uz laicīgo jaunumu saņemšanu, efektīvo darba laika izmantošanu un kvalitatīvo darba izpildi. It kā nav daudz, bet grāmatveža kļūdas uzņēmumam vienmēr maksā dārgi.
Apmācības un vebināri
Nepalaid garām gaidāmās apmācības un vebinārus!
Ekspertu viedokļi
Vairāk ekspertu skaidrojumus un viedokļus iespējams skatīt, abonējot MANAKABATA.LV platformu. Abonēt
Tagad arī lietotnē: App Store · Google Play