Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam: pilna cikla grāmatvedība, atskaites VID, PVN deklarācija, darba algas aprēķins, personāla lietvedība, gada pārskats un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.
Grāmatvedība Uzņēmumam
Grāmatvedības cenas uzņēmumam. 🏢
Grāmatvedība
no
65.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 50 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
– nav algu / izmaksu aprēķina
– nav PVN deklarāciju
– nav kases / POS termināļa
– nav avansa norēķinu
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība +
no
125.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 100 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
+ algas / izmaksas līdz 5 personām
+ PVN deklarācijas
– nav kases / POS termināļa
– nav avansa norēķinu
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība PRO
no
195.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 150 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
+ algas / izmaksas līdz 9 personām
+ PVN deklarācijas
+ 1 kase / 1 POS terminālis
+ avansa norēķini / bankas kartes
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Visas cenas norādītas bez PVN. Grāmatvedības pakalpojuma cena katram klientam noteikta atsevišķi atkarībā no darba apjoma un izpildes sarežģītības pakāpes.
Tev būs savs grāmatvedis, kas platformā:
- Kārtos Tava uzņēmuma grāmatvedību.
- Laicīgi iesniegs visas atskaites VID.
- Palīdzēs un atbalstīs nodokļu jautājumos.
Piesaki pakalpojumu vai noskaidro detaļas:
Kā tas strādā?
Nodokļi un grāmatvedība, tas ir vienkārši:
- Tev nav nepieciešamas iepriekšējās grāmatvedības zināšanas.
- Jautājumu gadījumā sniegsim Tev laicīgu atbalstu vai padomu.
- Palīdzēsim dibināt uzņēmumu un sastādīt gada pārskatu.
MANAKABATA lietotne
- Sazinies ar grāmatvedi un saņem atgādinājumus par dokumentu iesniegšanu platformā.
- Fotografē čekus un pavadzīmes, iesniedz tos ikmēneša uzskaitei.
- Saņem paziņojumus par uzdevumu izpildi un nodokļu maksājumiem.
Piesaki pakalpojumu vai noskaidro detaļas:
Papildu pakalpojumi uzņēmumiem:
- Dokumentu arhīvs
- Personāla lietvedība
- Juridiskās adreses noma
- Nodokļu konsultācijas
- Juridiskais atbalsts
Nepieciešams personalizēts piedāvājums?
Noskaidro par uzņēmumam pielāgotu grāmatvedības pakalpojumu:
Vai izvēlies Tavai nozarei pielāgotu grāmatvedības kārtošanu:
Grāmatvedība ECOM
e-komercijai / e-veikaliem
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība TAXI
taksometriem / parvadātājiem
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība FOOD
ēdinātājiem / restorāniem
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Konsultācija uzņēmējam
Piesaki nodokļu vai grāmatvedības konsultāciju.
Ātrais STARTS uzņēmējam 🚀
125.00
€ 195.00 €
- Uzņēmuma dibināšana un darbības organizēšana
- Uzņēmuma grāmatvedības kārtošanas organizēšana
– konsultācija tiešsaistē (1 stunda)
– atbildes uz Taviem jautājumiem
– 50% atlaide 1. mēneša grāmatvedībai
vai zvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Visas cenas norādītas bez PVN. Konsultācijas saturs, datums un laiks tiek saskaņots atsevišķi. Konsultācijas norise ir tiešsaistē tikai pēc konsultācijas apmaksas.
Grāmatvedības pakalpojumi
Profesionālo grāmatvedības pakalpojumu izvēle ir būtiska uzņēmējiem, kas vēlas efektīvi pārvaldīt savas finanses un izpildīt normatīvo aktu prasības. Mūsu speciālisti nodrošina precīzu grāmatvedības uzskaiti, savlaicīgu nodokļu deklarāciju iesniegšanu un vērtīgas konsultācijas, ļaujot jums koncentrēties uz uzņēmējdarbību un izaugsmi.
Kā mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumu?
MANAKABATA.LV platformas speciālisti kārto grāmatvedību un gatavo nodokļu atskaites, balstoties uz tiešsaistē iesniegtajiem datiem.
TU – ielādē datus platformā, MĒS rūpējamies par grāmatvedību! Tagad arī lietotnē: App Store · Google Play
Kā notiek uzņēmuma sadarbība ar grāmatvedi?
- Datu iesniegšana: Tu iesniedz uzņēmuma dokumentus grāmatvedim, augšupielādējot platformā vai skenējot lietotnē.
- Apstrāde: Tavs grāmatvedis kārto grāmatvedību, iesniedz nodokļu deklarācijas, sagatavo nodokļu maksājumus un apkopojumus.
- Konsultācijas un atbalsts: Tu jautā platformā, un Tavs grāmatvedis sniedz atbalstu nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
Kādu informāciju sagatavos grāmatvedis?
- uzņēmuma grāmatvedība,
- atskaites VID,
- PVN deklarācija,
- darba algas aprēķins,
- personāla lietvedība,
- gada pārskats.
Kādas priekšrocības strādāt ar grāmatvedi platformā?
- Atbilstība: esi drošs, ka Tavu grāmatvedību kārto speciālistu komanda.
- Precizitāte: saņem laicīgus paziņojumus platformā, kā arī pārskati dokumentu iesniegšanas termiņus un darba izpildes statusu.
- Laiks: koncentrējies uz uzņēmējdarbību un saņem ātru palīdzību ikdienas nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
- Drošība: izmanto drošu grāmatvedības pakalpojumu digitāli – Tavi dati platformā pieejami tikai Tev un Tavam grāmatvedim.
- Cena: izvēlies abonēšanas plānu, kas atbilst Tavam apjomam.
Kāda ir grāmatvedības pakalpojumu cena?
- Mums ir peejami vairāki dažādi grāmatvedības abonēšanas plāni, kas atbilst gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
- Ikmēneša abonēšanas plāna cena ir prognozējama, un ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darījumu skaita un papildu pakalpojumiem.
- Izvēloties kādu no mūsu abonēšanas plāniem, Tu saņemsi grāmatvedības kārtošanu par fiksētu mēneša maksu, tādēļ varēsi efektīvi plānot savus izdevumus un nesatraukties par grāmatvedību.
- Uzņēmuma gada pārskata sagatavošanas cena ir noteikta papildu 2 mēnešu maksas apmērā. Apmaksājot grāmatvedības pakalpojumu par gadu, tā sagatavošana ir bez maksas.
Kāpēc izvēlēties mūsu grāmatvedības pakalpojumu?
- Ekspertu komanda: Mūsu komandu veido pieredzējuši profesionāļi ar zināšanām grāmatvedībā un nodokļos.
- Klientu atbalsts: Laicīgs atbalsts un apjomīga zināšanu bāze grāmatvedības un nodokļu jautājumu risināšanai.
- Elastīga abonēšana: Dažādi platformas abonēšanas plāni, kurus var mainīt atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.
- Mūsdienīga sadarbība: Tiešsaistes platforma, kas Tev ietaupa laiku un ļauj viegli iesniegt datus grāmatvedim.
Bieži uzdotie jautājumi
Vai ir nepieciešamas iepriekšējas zināšanas grāmatvedībā?
Nē, mūsu speciālisti izskaidros visu nepieciešamo un sniegs atbalstu.
Kā izvēlēties piemērotāko abonēšanas plānu savam uzņēmumam?
Novērtē sava uzņēmuma vajadzības, balstoties uz dokumentu (darījumu) apjomu un darbinieku skaitu, lai izvēlētos piemērotāko abonēšanas plānu. Droši piezvani mūsu konsultantam, ja rodas kāds jautājums.
Kas notiek, ja pārsniedzu dokumentu skaita limitu?
Palielini dokumentu skaita limitu, mainot abonēšanas plānu.
Vai ir nepieciešama ilgtermiņa saistība?
Nē, mūsu pakalpojumi tiek sniegt pēc ikmēneša abonēšanas principa, un Tu vari pielāgot vai atcelt abonēšanas plānu pēc vajadzības.
Cik droši ir mani finanšu dati?
Mēs prioritizējam klientu datu drošību un ievērojam drošības standartus, veicot datu apmaiņu platformā, kas nodrošina informācijas šifrēšanu.
Sazinies ar mums
Piesaki grāmatvedības servisu uzņēmumam. 🏢