Mākslīgais intelekts (MI) strauji maina veidu, kā uzņēmumi piesaista klientus, nodrošina apkalpošanu un attīsta biznesa procesus. No klientu meklēšanas un personalizētas komunikācijas līdz dokumentu apstrādei un stratēģiskajai plānošanai – MI rīki sniedz uzņēmumiem iespēju būt efektīvākiem, ātrākiem un konkurētspējīgākiem.
Ko iegūsiet šajās mācību nodarbībās?
- Praktiskas zināšanas par MI rīkiem klientu piesaistē un apkalpošanā.
- Spēju automatizēt ikdienas biznesa procesus bez programmēšanas prasmēm.
- Izpratni par MI pielietojumu stratēģiskajā plānošanā un biznesa attīstībā.
- Praktisku pieredzi un darba materiālus tūlītējai pielietošanai.
- Dalību daļēji apmaksā ar BONUSA PUNKTIEM
- Izvēlies vienu vai vairākas nodarbības
- Saņem apliecinājuma sertifikātu
Organizē MANAKABATA.LV komanda.
Lektors
Olavs Rāciņš, Mākslīgā intelekta un digitālo transformāciju eksperts, inovāciju uzņēmuma “Delulu Solutions” vadītājs
Norise
Reģistrācija pasākumam platformā ir obligāta:
- skaties pasākuma tiešraidi un video ierakstu,
- uzdod jautājumu lektoram,
- lejupielādē prezentāciju un citus materiālus,
- ģenerē apliecinājuma sertifikātu.
Saturs
Nodarbība Nr. 1: 23.07.2025, 14:00-16:00
Mākslīgā intelekta risinājumi un rīki klientu piesaistei
Lektors: Olavs Rāciņš
Ievads:
- Vispārīgs ieskats mākslīgā intelekta sistēmās.
- Kā iegūt labākus rezultātus ar MI sistēmām?
- Ievads uzvedņu inženierijā.
- Klientu piesaistes posmi un struktūra.
Potenciālo klientu atrašana un kvalificēšana:
- Rīki un metodes klientu atrašanai un datu papildināšanai.
- Potenciālo klientu piesaiste ar magnētu (lead magnet), to izstrāde ar MI.
- Potenciālo klientu saderības izvērtēšana.
Personalizācijas piesaistes procesā:
- Aukstā kontakta (cold outreach) rīki e-pastam, telefona, SMS, tiešo ziņu saziņai.
- Siltā kontakta (warm outreach) rīki un metodes – automatizētas kampaņas, personalizētu ziņojumu un e-pastu izveide ar ģeneratīvo MI.
- Ieskats čatbotu un virtuālo asistentu pielietojumam klientu piesaistē.
Atbildes uz jautājumiem.
Nodarbība Nr. 2: 25.07.2025, 10:00-12:00
Mākslīgā intelekta risinājumi un rīki klientu apkalpošanai
Lektors: Olavs Rāciņš
Ievads:
- Vispārīgs ieskats mākslīga intelekta sistēmās.
- Kā iegūt labākus rezultātus ar MI sistēmām? Ievads uzvedņu inženierijā.
Klientu komunikācija:
- Čatboti un virtuālie asistenti, to pielietojums un ieviešana.
- Personalizētas saziņas uzturēšana ar ģeneratīvā MI starpniecību.
- Tikšanos optimizācija – sarunu transkripcija, apkopojumu un veicamo darbību ģenerēšana un integrācija uzdevumu pārvaldībā.
Atsauksmju vākšana un analīze.
Dokumentu menedžments:
- Dokumentu apstrāde un datu ekstrakcija.
- Viedā meklēšana.
- Zināšanu bāzes izveide un uzturēšana.
- Apkopojumu izveide.
Analītikas rīki, klientu monitorings, segmentēšana un prognozējošā analītika (ieskats).
Atbildes uz jautājumiem.
Nodarbība Nr. 3: 28.07.2025, 14:00-16:00
Biznesa procesu automācija
Lektors: Olavs Rāciņš
- Vispārīgs ieskats automācijās, ieguvumi, piemēri.
- Augstas atdēvēs procesi, ko automēt. Automāciju nepieciešamības un atdēvēs noteikšana.
- Procesu kartēšana automāciju ieviešanai.
- Lietotājam draudzīgi trešo pušu rīki.
- Praktiska automācijas iztrāde bez programmēšanas priekšzināšanām.
- Zemkoda (lowcode) automācija risinājumu integrācija esošās sistēmās un procesos.
- Ieskats mākslīgā intelekta aģentos.
- Atbildes uz jautājumiem.
Nodarbība Nr. 4: 30.07.2025, 14:00-16:00
Mākslīgā intelekta risinājumi un rīki biznesa attīstībai
Lektors: Olavs Rāciņš
Ievads:
- Vispārīgs ieskats mākslīga intelekta sistēmās
- Kā iegūt labākus rezultātus ar MI sistēmām? Ievads uzvedņu inženierijā
Piedāvājumu un pozicionēšanās nostiprināšana:
- Klientu neatklāto sāpju punktu identifikācija.
- Unikālā vērtības piedāvājuma izstrāde.
Radoša problēmu risināšana, potenciālu risinājumu kartēšana un prioritizēšana.
Ģeneratīvā MI pielietojums biznesa mentoringā:
- Efektīva specializētas informācijas atrašana un patēriņš.
- Stratēģiskās plānošanas atbalsts, scenāriju modelēšana, riska un iespēju kartēšana.
- Alternatīvu ienākumu avotu un jaunu biznesa modeļu izpēte.
- Klienta dzīvesvērtības (Customer Lifetime value) noteikšana un pievienotās vērtības sniegšanas iespēju noteikšana.
- Galveno veiktspējas rādītāju (Key Performance Indicator) atlase un izvērtēšana.
MI pielietojums esošo resursu alternatīvu pielietojumu pārvēršanā (saturs, procesi, iekšējās zināšanas).
MI un MI aģenti kā “lēts darbaspēks”, ieguvumi un ar to saistītie izaicinājumi.
Atbildes uz jautājumiem.
Dalību iespējams apmaksāt ar BONUSA PUNKTIEM*
Organizē MANAKABATA.LV komanda. Digitālās prasmes.