VID ienākumu deklarācija ir dokumenta veids, ko iesniedz fiziskas personas, tostarp pašnodarbinātie, individuālie komersanti un citi nodokļu maksātāji, lai deklarētu savu gada ienākumu apmēru un aprēķinātu ienākuma nodokli, kas jāmaksā valsts budžetā. Šī deklarācija ietver informāciju par visiem gūtajiem ienākumiem, piemēram, darba algu, saņemtajiem pakalpojumiem, dividendēm un citiem avotiem, kā arī attiecīgo izdevumu apmēru, kas var tikt atskaitīti no nodokļu bāzes.
Ienākumu deklarācija tiek iesniegta Valsts ieņēmumu dienestā (VID) līdz katra gada 1. jūnijam par iepriekšējā gada ienākumiem. Pareiza un savlaicīga ienākumu deklarēšana ir būtiska, lai novērstu iespējamās sankcijas par nodokļu nemaksāšanu un nodrošinātu atbilstību Latvijas likumdošanai.
Ja Tev nepieciešama profesionāla palīdzība VID ienākumu deklarācijas iesniegšanā un grāmatvedībā, piesaki mūsu grāmatvedības servisu vai nodokļu konsultāciju.
Grāmatvedības serviss
Meklē palīdzību nodokļos vai grāmatvedībā?
Mūsu pakalpojumi
Grāmatvedības pakalpojumi
Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam: pilna cikla grāmatvedība, atskaites VID, PVN deklarācija, darba algas aprēķins, personāla lietvedība, gada pārskats un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.
Grāmatvedība pašnodarbinātajiem
Grāmatvedība pašnodarbinātajiem: pilna cikla grāmatvedība, pašnodarbinātā nodokļi, pašnodarbinātā atskaites, PVN deklarācija, gada ienākumu deklarācija un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.
Nodokļu konsultācijas
Nodokļu konsultācijas ikvienam: nodokļu deklarēšana, nodokļu režīma izvēle, uzņēmuma dibināšana, pašnodarbinātā reģistrācija, grāmatvedības organizēšana, nodokļu aprēķins, VID pārbaudes un citi nodokļu jautājumi.

