Grāmatvedības pakalpojumi Tavam uzņēmumam

Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam: pilna cikla grāmatvedība, atskaites VID, PVN deklarācija, darba algas aprēķins, personāla lietvedība, gada pārskats un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.

Mēs kārtojam grāmatvedību un palīdzam nodokļu jautājumos. Tu iesniedz dokumentus platformā vai lietotnē, mūsu komanda kārto grāmatvedību un gatavo nodokļu atskaites.

Uzskaite – veiksim precīzu grāmatvedības uzskaiti un nodokļu aprēķinu

veiksim precīzu grāmatvedības uzskaiti un nodokļu aprēķinu

Atbalsts – sniegsim palīdzību un laicīgu atbalstu nodokļu jautājumos

palīdzēsim un sniegsim laicīgu atbalstu nodokļu jautājumos

Lietotne –apmainīsimies ar dokumentiem platformā un mobilajā lietotnē

nodrošināsim ērtu un vienkāršu dokumentu apmaiņu tiešsaistē

Apmācības – ieteiksim risinājumus biznesa  organizācijai un izaugsmei

ieteiksim risinājumus biznesa uzsākšanai un izaugsmei

Grāmatvedība Tavam uzņēmumam

Pārņemsim uzņēmuma grāmatvedību jebkurā posmā.

Tikko sāki vai plāno iesākt darbu

Jau esi aktīvs uzņēmējs

Plāno paplašināt savu biznesu

Vēlies aizvietot esošo grāmatvedi

Grāmatvedības pakalpojumi

Mēs sniedzam licencētus grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumiem visā Latvijā – no ikmēneša grāmatvedības uzskaites līdz nodokļu aprēķiniem un atskaišu iesniegšanai VID. Saziņa ar mūsu grāmatvedības komandu notiek MANAKABATA tiešsaistes platformā un mobilajā lietotnē, kurā klienti ērtā un drošā veidā komunicē ar grāmatvedi, augšupielādē dokumentus, saņem atgādinājumus un seko līdzi visiem grāmatvedības procesiem.

  • Palīdzam un atbalstām nodokļu jautājumos.
  • Kārtojam Tava uzņēmuma grāmatvedību.
  • Laicīgi sniedzam visas atskaites VID.

Grāmatvedības pakalpojumu cenas

Grāmatvedības pakalpojumu cenas uzņēmumam.

Individuāli un pielāgoti grāmatvedības pakalpojumi:

Grāmatvedības serviss

  • Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam
    nodod uzskaiti grāmatvedības speciālistam
  • Nodokļu un grāmatvedības konsultācijas
    saņem palīdzību no nodokļu eksperta
  • Informācijas apmaiņa elektroniski
    iesniedz dokumentus platformā
  • Darbinieku pārvaldība drīz
    uzskaiti savu darbinieku laiku
  • Rēķinu izrakstīšana drīz
    izraksti rēķinus klientiem

Profesionālā komanda

Grāmatvedības servisa un nodokļu konsultāciju komanda.

Grāmatvedības servisa un nodokļu konsultāciju direktore

Produkta attīstības un klientu izaugsmes vadītājs

Grāmatvedības servisa vadītaja

Kā tas strādā?

  • Jautājumu gadījumā sniegsim Tev laicīgu atbalstu vai padomu.
  • Tev nav nepieciešamas iepriekšējās grāmatvedības zināšanas.
  • Palīdzēsim dibināt uzņēmumu un sastādīt gada pārskatu.
MANAKABATA.LV grāmatvedība telefonā: iOS lietotne, Android lietotne. Pieejama App Store, Lejupielādē Google Play.
  1. Sazinies ar grāmatvedi un saņem atgādinājumus par dokumentu iesniegšanu platformā.
  2. Fotografē čekus un pavadzīmes, iesniedz tos ikmēneša uzskaitei.
  3. Saņem paziņojumus par uzdevumu izpildi un nodokļu maksājumiem.

Konsultācija uzņēmējam

Piesaki nodokļu vai grāmatvedības konsultāciju.

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai ir nepieciešamas zināšanas grāmatvedībā, lai izmantotu grāmatvedības pakalpojumus? 

Nē, Tev nav jābūt iepriekšējām zināšanām grāmatvedībā. Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir izstrādāti tā, lai sniegtu pilnu atbalstu – mūsu speciālisti izskaidros visus soļus un palīdzēs jebkurā jautājumā. Mēs palīdzam gan jaunajiem uzņēmējiem, gan pieredzējušiem uzņēmumu vadītājiem. 

Kā pieteikt grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumam? 

Grāmatvedības pakalpojumu pieteikšana ir vienkārša: izvēlies sev piemērotāko pakalpojumu plānu, aizpildi pieteikuma formu mūsu mājaslapā un sagaidi zvanu no mūsu klientu konsultanta, kas palīdzēs sākt sadarbību. 

Kā izvēlēties labāko grāmatvedības pakalpojumu plānu savam uzņēmumam? 

Lai izvēlētos piemērotāko grāmatvedības pakalpojumu, novērtē sava uzņēmuma vajadzības – darījumu apjomu, darbinieku skaitu, uzņēmuma tipu u.c. Mūsu konsultants palīdzēs izvēlēties optimālo plānu Tavam biznesam. 

Vai iespējams mainīt esošo grāmatvedības pakalpojumu plānu? 

Jā, mēs saprotam, ka uzņēmuma vajadzības var mainīties. Ja mainās darījumu apjoms vai notiek strukturālas izmaiņas, Tu jebkurā brīdī vari pielāgot grāmatvedības pakalpojumu plānu, sazinoties ar mūsu atbalsta komandu. 

Vai nepieciešams noslēgt līgumu par grāmatvedības pakalpojumiem? 

Jā, pirms grāmatvedības pakalpojumu uzsākšanas tiek noslēgts rakstveida līgums, kas nodrošina abu pušu skaidras saistības. Mūsu pakalpojumi ir licencēti un apdrošināti, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem. 

Vai grāmatvedības pakalpojumiem ir ilgtermiņa saistības? 

Nē, mēs piedāvājam elastīgus grāmatvedības pakalpojumu nosacījumus – ikmēneša abonēšana bez ilgtermiņa saistībām. Pirmajā mēnesī vari atteikties bez saistībām un saņemt samaksāto summu atpakaļ. 

Kā notiek sadarbība ar grāmatvedi pēc līguma noslēgšanas? 

Pēc līguma noslēgšanas Tev tiks piešķirta piekļuve mūsu platformai, kur varēsi augšupielādēt dokumentus, sazināties ar grāmatvedi un sekot līdzi grāmatvedības uzskaites procesam. Mūsu grāmatvedis palīdzēs uzsākt darbu un precizēs svarīgākos soļus. 

Kādi dokumenti būs jāiesniedz grāmatvedim? 

Katru mēnesi Tev būs jāiesniedz attiecīgie grāmatvedības dokumenti: rēķini, bankas pārskati, čeki, kases atskaites u.c. Mūsu platforma nodrošina uzdevumu sarakstu ar visiem nepieciešamajiem dokumentiem, lai nodrošinātu precīzu grāmatvedības uzskaiti. 

Vai grāmatvedības pakalpojumi ietver arī atskaišu iesniegšanu VID? 

Jā, mūsu grāmatvedības pakalpojumi ietver pilnu ciklu – dokumentu apstrādi, nodokļu aprēķinus un atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestā (VID). 

Vai iespējama tieša saziņa ar savu grāmatvedi? 

Jā, Tu vari komunicēt ar savu personīgo grāmatvedi tieši mūsu platformā, lietotnē vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju. Mēs nodrošinām ātru atbildes laiku un individuālu pieeju katram klientam. 

Vai iespējams saņemt arī nodokļu konsultācijas? 

Jā, papildus grāmatvedības pakalpojumiem piedāvājam arī nodokļu konsultācijas un juridisko atbalstu. Konsultāciju var pieteikt platformā, lietotnē vai pa tālruni. 

Kā iesniedzami dokumenti grāmatvedības uzskaitei? 

Visi dokumenti un informācija tiek iesniegti digitāli – mūsu platformā vai mobilajā lietotnē. Sistēma automātiski atgādinās par termiņiem, lai nodrošinātu laikus veikto grāmatvedības uzskaiti. 

Vai grāmatvedības dokumentu iesniegšana platformā ir droša? 

Jā, mēs ievērojam augstākos datu aizsardzības standartus. Visa informācija, kas tiek apmainīta platformā, tiek šifrēta un droši glabāta atbilstoši GDPR un Latvijas normatīvu aktu prasībām. 

Par grāmatvedības servisu

Kvalitatīvi grāmatvedības pakalpojumi un ikdienas grāmatvedības serviss ir būtiski tiem uzņēmumu vadītājiem un SIA īpašniekiem, kas vēlas ne tikai kārtot finanšu lietas atbilstoši normatīvajiem aktiem, bet arī veicināt sava uzņēmuma izaugsmi un ilgtspējīgu attīstību. Mūsu komanda nodrošina precīzu grāmatvedības uzskaiti, savlaicīgu nodokļu deklarāciju iesniegšanu un vērtīgas konsultācijas, ļaujot uzņēmejiem koncentrēties uz uzņēmējdarbību un izaugsmi.

  • Mēs esam līderis pakalpojumu tirgū, kas apvieno zināšanas un tehnoloģijas stabilam un drošam grāmatvedības servisam. 
  • Mēs sniedzam risinājumu uzņēmējiem, lai nodotu grāmatvedības uzskaiti, ietaupītu laiku un maksātu nodokļus, tos nepārmaksājot. 

Mēs kārtojam grāmatvedību un palīdzam nodokļu jautājumos. Katram klientam tiek izveidots profils MANAKABATA.LV platformā, kurā notiek sadarbība ar grāmatvedi – Tu iesniedz dokumentus platformā, mūsu komanda kārto grāmatvedību un gatavo nodokļu atskaites.

  • Datu apmaiņa un komunikācija: Tu iesniedz uzņēmuma dokumentus grāmatvedim, augšupielādējot sava profilā platformā vai lietotnē.
  • Apstrāde: Tavs grāmatvedis kārto grāmatvedību, iesniedz nodokļu deklarācijas, sagatavo nodokļu maksājumus un atskaites.
  • Konsultācijas un atbalsts: Tu jautā platformā vai piezvani atbalsta centrā, un Tavs grāmatvedis sniedz atbalstu ikdienas jautājumos.

Grāmatvedis parūpēsies par uzņēmuma grāmatvedību, sagatavos atskaites un iesniegs Valsts ieņēmumu dienestā, nodrošinās PVN deklarācijas iesniegšanu, veiks darba algas aprēķinu, kā arī sagatavos gada pārskatu atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

  • Atbilstība: esi drošs, ka Tavu grāmatvedību kārto speciālistu komanda.
  • Precizitāte: saņem laicīgus paziņojumus platformā, kā arī pārskati dokumentu iesniegšanas termiņus un darba izpildes statusu.
  • Laiks: koncentrējies uz uzņēmējdarbību un saņem ātru palīdzību ikdienas nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
  • Drošība: izmanto drošu grāmatvedības pakalpojumu digitāli – Tavi dati platformā pieejami tikai Tev un Tavam grāmatvedim.
  • Cena: izvēlies abonēšanas plānu, kas atbilst Tavam apjomam.
  • Mums ir peejami vairāki dažādi grāmatvedības abonēšanas plāni, kas atbilst gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
  • Ikmēneša abonēšanas plāna cena ir prognozējama, un ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darījumu skaita un papildu pakalpojumiem.
  • Izvēloties kādu no mūsu abonēšanas plāniem, Tu saņemsi grāmatvedības kārtošanu par fiksētu mēneša maksu, tādēļ varēsi efektīvi plānot savus izdevumus un nesatraukties par grāmatvedību.
  • Ekspertu komanda: Mūsu komandu veido pieredzējuši profesionāļi ar zināšanām grāmatvedībā un nodokļos.
  • Klientu atbalsts: Laicīgs atbalsts un apjomīga zināšanu bāze grāmatvedības un nodokļu jautājumu risināšanai.
  • Elastīga abonēšana: Dažādi platformas abonēšanas plāni, kurus var mainīt atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.
  • Mūsdienīga sadarbība: Tiešsaistes platforma un lietotne, kas Tev ietaupa laiku un ļauj viegli iesniegt datus grāmatvedim.

Sazinies ar mums

Piesaki grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumam.