Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam: pilna cikla grāmatvedība, atskaites VID, PVN deklarācija, darba algas aprēķins, personāla lietvedība, gada pārskats un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.
Grāmatvedība Uzņēmumam
Piesaki MANAKABATA.LV grāmatvedības servisu uzņēmumam. 🏢
Grāmatvedība
no
65.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 50 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
– nav algu / izmaksu aprēķina
– nav PVN deklarāciju
– nav kases / POS termināļa
– nav avansa norēķinu
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība +
no
95.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 100 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
+ algas / izmaksas līdz 5 personām
+ PVN deklarācijas
– nav kases / POS termināļa
– nav avansa norēķinu
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība PRO
no
125.00
€ mēnesī
- Uzņēmuma grāmatvedība
līdz 150 dokumentiem - Uzņēmuma atskaites VID
- Gada pārskats
+ algas / izmaksas līdz 9 personām
+ PVN deklarācijas
+ 1 kase / 1 POS terminālis
+ avansa norēķini / bankas kartes
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Visas cenas norādītas bez PVN. Gala cena katram klientam noteikta atsevišķi atkarībā no darba apjoma un darba izpildes sarežģītības pakāpes. Uzņēmuma gada pārskata sagatavošanas cena ir noteikta papildu 2 mēnešu maksas apmērā. Apmaksājot grāmatvedības pakalpojumu par gadu, tā sagatavošana ir bez maksas.
Papildu pakalpojumi Tavam uzņēmumam:
- Dokumentu arhīvs no 17 EUR/mēn.
- Juridiskās adreses noma no 23 EUR/mēn.
- Personāla lietvedība no 99 EUR/mēn.
Nodokļu konsultācijas un juridiskais atbalsts:
Piesaki nodokļu vai grāmatvedības eksperta konsultāciju šeit ↗
Nepieciešams personalizēts piedāvājums?
Noskaidro par uzņēmumam pielāgotu grāmatvedības pakalpojumu:
Vai izvēlies Tavai nozarei pielāgotu grāmatvedības kārtošanu:
Grāmatvedība ECOM
e-komercijai / e-veikaliem
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība TAXI
taksometriem / parvadātājiem
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Grāmatvedība FOOD
ēdinātājiem / restorāniem
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Kāds jautājums? Piezvani konsultantam:
Konsultācija uzņēmējam
Nepieciešama konsultācija par uzņēmējdarbības uzsākšanu?
Ātrais STARTS 🚀
125.00
€ 195.00 €
- Uzņēmuma dibināšana un darbības organizēšana
- Uzņēmuma grāmatvedības kārtošanas organizēšana
– konsultācija tiešsaistē (1 stunda)
– atbildes uz Taviem jautājumiem
– 50% atlaide 1. mēneša grāmatvedībai
vai piezvanīt konsultantam:
Darba dienās: 9:00-18:00
Visas cenas norādītas bez PVN. Konsultācijas datums un laiks tiek saskaņots atsevišķi. Konsultācijas norise ir tiešsaistē tikai pēc konsultācijas apmaksas.
Kāds jautājums? Piezvani konsultantam:
Kā tas strādā?
Tas ir vienkārši! Abonē grāmatvedības servisu.
- Tev nav nepieciešamas iepriekšējās grāmatvedības vai nodokļu zināšanas.
- Jautājumu gadījumā sniegsim Tev laicīgu atbalstu vai padomu.
- Papildus palīdzēsim dibināt uzņēmumu un sastādīt gada pārskatu.
Tagad arī lietotnē: App Store · Google Play
Neesi pārliecināts, ko izvēlēties? Sazinies:
MANAKABATA.LV komanda
Kāds jautājums? Piezvani konsultantam:
Grāmatvedības pakalpojumi
Profesionālo grāmatvedības pakalpojumu izvēle ir būtiska uzņēmējiem, kas vēlas efektīvi pārvaldīt savas finanses un izpildīt normatīvo aktu prasības. Mūsu speciālisti nodrošina precīzu grāmatvedības uzskaiti, savlaicīgu nodokļu deklarāciju iesniegšanu un vērtīgas konsultācijas, ļaujot jums koncentrēties uz uzņēmējdarbību un izaugsmi.
Kā mēs sniedzam grāmatvedības pakalpojumu?
MANAKABATA.LV platformas speciālisti kārto grāmatvedību un gatavo nodokļu atskaites, balstoties uz tiešsaistē iesniegtajiem datiem.
TU – ielādē datus platformā, MĒS rūpējamies par grāmatvedību! Tagad arī lietotnē: App Store · Google Play
Kā notiek uzņēmuma sadarbība ar grāmatvedi?
- Datu iesniegšana: Tu iesniedz uzņēmuma dokumentus grāmatvedim, augšupielādējot platformā vai skenējot lietotnē.
- Apstrāde: Tavs grāmatvedis kārto grāmatvedību, iesniedz nodokļu deklarācijas, sagatavo nodokļu maksājumus un apkopojumus.
- Konsultācijas un atbalsts: Tu jautā platformā, un Tavs grāmatvedis sniedz atbalstu nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
Kādas funkcijas platformā veiks Tavs grāmatvedis?
- uzņēmuma grāmatvedība,
- atskaites VID,
- PVN deklarācija,
- darba algas aprēķins,
- personāla lietvedība,
- gada pārskats.
Kādas priekšrocības strādāt ar grāmatvedi platformā?
- Atbilstība: esi drošs, ka Tavu grāmatvedību kārto speciālistu komanda.
- Precizitāte: saņem laicīgus paziņojumus platformā, kā arī pārskati dokumentu iesniegšanas termiņus un darba izpildes statusu.
- Laiks: koncentrējies uz uzņēmējdarbību un saņem ātru palīdzību ikdienas nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
- Drošība: izmanto drošu grāmatvedības pakalpojumu digitāli – Tavi dati platformā pieejami tikai Tev un Tavam grāmatvedim.
- Cena: izvēlies abonēšanas plānu, kas atbilst Tavam apjomam.
Kāda ir grāmatvedības pakalpojumu cena?
- Mums ir peejami vairāki dažādi grāmatvedības abonēšanas plāni, kas atbilst gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
- Ikmēneša abonēšanas plāna cena ir prognozējama, un ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darījumu skaita un papildu pakalpojumiem.
- Izvēloties kādu no mūsu abonēšanas plāniem, Tu saņemsi grāmatvedības kārtošanu par fiksētu mēneša maksu, tādēļ varēsi efektīvi plānot savus izdevumus un nesatraukties par grāmatvedību.
Kāpēc izvēlēties mūsu grāmatvedības pakalpojumu?
- Ekspertu komanda: Mūsu komandu veido pieredzējuši profesionāļi ar zināšanām grāmatvedībā un nodokļos. skatīt ↗
- Klientu atbalsts: Laicīgs atbalsts un apjomīga zināšanu bāze grāmatvedības un nodokļu jautājumu risināšanai. skatīt ↗
- Elastīga abonēšana: Dažādi platformas abonēšanas plāni, kurus var mainīt atkarībā no uzņēmuma vajadzībām. skatīt ↗
- Mūsdienīga sadarbība: Tiešsaistes platforma, kas Tev ietaupa laiku un ļauj viegli iesniegt datus grāmatvedim. skatīt ↗
Bieži uzdotie jautājumi
Vai ir nepieciešamas iepriekšējas zināšanas grāmatvedībā?
Nē, mūsu speciālisti izskaidros visu nepieciešamo un sniegs atbalstu.
Kā izvēlēties piemērotāko abonēšanas plānu savam uzņēmumam?
Novērtē sava uzņēmuma vajadzības, balstoties uz dokumentu (darījumu) apjomu un darbinieku skaitu, lai izvēlētos piemērotāko abonēšanas plānu. Droši piezvani mūsu konsultantam, ja rodas kāds jautājums.
Kas notiek, ja pārsniedzu dokumentu skaita limitu?
Palielini dokumentu skaita limitu, mainot abonēšanas plānu.
Vai ir nepieciešama ilgtermiņa saistība?
Nē, mūsu pakalpojumi tiek sniegt pēc ikmēneša abonēšanas principa, un Tu vari pielāgot vai atcelt abonēšanas plānu pēc vajadzības.
Cik droši ir mani finanšu dati?
Mēs prioritizējam klientu datu drošību un ievērojam drošības standartus, veicot datu apmaiņu platformā, kas nodrošina informācijas šifrēšanu.
Grāmatvedības pakalpojumi
Piesaki MANAKABATA.LV grāmatvedības servisu uzņēmumam. 🏢
Tagad arī lietotnē: App Store · Google Play