Grāmatvedības pakalpojumi

Grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumam: pilna cikla grāmatvedība, atskaites VID, PVN deklarācija, darba algas aprēķins, personāla lietvedība, gada pārskats un citi finanšu un nodokļu uzskaites darbi.

Mēs kārtojam grāmatvedību un palīdzam nodokļu jautājumos. Tu iesniedz dokumentus platformā vai lietotnē, mūsu komanda kārto grāmatvedību un gatavo nodokļu atskaites.

veiksim precīzu grāmatvedības uzskaiti un nodokļu aprēķinu

palīdzēsim un sniegsim laicīgu atbalstu nodokļu jautājumos

nodrošināsim ērtu un vienkāršu dokumentu apmaiņu tiešsaistē

ieteiksim risinājumus biznesa uzsākšanai un izaugsmei

Grāmatvedības cenas

Grāmatvedības pakalpojumu cenas ir piemērotas dažāda lieluma uzņēmumiem, nodrošinot pilnu grāmavedības apkalpošanu.

Grāmatvedības pakalpojumi

Profesionāli grāmatvedības pakalpojumi uzņēmumiem visā Latvijā – no ikmēneša grāmatvedības uzskaites līdz nodokļu aprēķiniem un atskaišu iesniegšanai VID. Saziņa ar mūsu grāmatvedības komandu notiek MANAKABATA tiešsaistes platformā un mobilajā lietotnē, kurā klienti ērtā un drošā veidā komunicē ar grāmatvedi, augšupielādē dokumentus, saņem atgādinājumus un seko līdzi visiem grāmatvedības procesiem.

Nepieciešama palīdzība?

Kā tas strādā?

  • Palīdzam un atbalstām nodokļu jautājumos.
  • Kārtojam Tava uzņēmuma grāmatvedību.
  • Laicīgi sniedzam visas atskaites VID.

Vai tas ir droši?

Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir licencēti un apdrošināti – organizējam darbu pēc grāmatvedības standartiem un datu aizsardzības prasībām.

Dokumenti un komunikācija platformā tiek šifrēta un glabāta atbilstoši GDPR un Latvijas normatīvu aktu prasībām. 

Aktīva ārpakalpojuma grāmatvedības pakalpojuma sniedzēja licence un civiltiesiskās atbildības apdrošināšana.

Kam tas piemērots?

Mūsu grāmatvedības pakalpojumi piemēroti jebkura lieluma un dažādās nozarēs strādājošiem uzņēmumiem un ārvalstu uzņēmumu filiālēm.

Jau esi aktīvs uzņēmējs

Aktīvi paplašini savu biznesu

Vēlies aizvietot esošo grāmatvedi

  • Konsultāciju uzņēmumi
  • Mārketinga un reklāmas aģentūras
  • IT un tehnoloģiju uzņēmumi
  • Pakalpojumu sniedzēji
  • Tirdzniecības uzņēmumi
  • Loģistikas un transporta uzņēmumi
  • Ražošanas uzņēmumi
  • Ēdināšanas uzņēmumi
  • Nekustamā īpašuma uzņēmumi
  • Medicīnas un veselības aprūpes uzņēmumi
  • Izglītības un apmācību iestādes
  • Taksometru pārvadājumu uzņēmumi
  • Būvniecības uzņēmumi

Ko tas ietver?

Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ietver pilnu grāmatvedības kārtošanu atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

  • Pilna cikla grāmatvedības pakalpojumi – uzņēmumu finanšu uzskaite atbilstoši normatīvajiem aktiem.
  • Nodokļu grāmatvedība – uzņēmumu ienākuma nodoklis (UIN), iedzīvotāju ienākuma nodoklis (IIN), pievienotās vērtības nodoklis (PVN), valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas (VSAOI).
  • Nodokļu atskaišu sagatavošana un iesniegšana – Valsts ieņēmumu dienestam un citām valsts iestādēm.
  • Darījumu dokumentu pārbaude un iegrāmatošana – precīza un savlaicīga finanšu datu uzskaite.
  • Pamatlīdzekļu un nemateriālo ieguldījumu uzskaite – aktīvu reģistrācija, nolietojuma aprēķins un uzskaite.
  • Darba algu aprēķināšana – algu lapu sagatavošana, nodokļu un sociālo iemaksu aprēķins.
  • Kases un bankas operāciju apstrāde – maksājumu uzskaite, avansa norēķinu kārtošana.
  • Pārstāvība Valsts ieņēmumu dienestā (VID) un citās valsts institūcijās.
  • PVN deklarāciju sagatavošana un iesniegšana – regulāra PVN atskaišu sagatavošana uzņēmumiem.
  • Gada pārskatu sagatavošana – atbilstoši Latvijas normatīvo aktu prasībām.
  • Statistikas atskaites sagatavošana – pārskati Centrālajai statistikas pārvaldei un Latvijas Bankai.
  • Ikgadējo nodokļu deklarāciju sagatavošana – iedzīvotāju ienākuma nodokļa un citu nodokļu gada deklarācijas.
  • Pārskatu un finanšu atskaišu sagatavošana – dalībniekiem, akcionāriem un uzņēmuma vadībai.
  • Grāmatvedības politikas izstrāde – iekšējo kārtību un uzskaites noteikumu izstrāde uzņēmumam.
  • Konsultācijas nodokļu jautājumos – praktiski padomi un risinājumi nodokļu optimizācijai un risku samazināšanai.

Grāmatvedības komanda

Grāmatvedības servisa un nodokļu konsultāciju komanda palīdzēs atrasts piemērotāko grāmatvedības risinājumu un atbalstu biznesam.

Grāmatvedības servisa un nodokļu konsultāciju direktore

Produkta attīstības un klientu izaugsmes vadītājs

Grāmatvedības servisa vadītāja

  • Jautājumu gadījumā sniegsim Tev laicīgu atbalstu vai padomu.
  • Tev nav nepieciešamas iepriekšējās grāmatvedības zināšanas.
  • Palīdzēsim dibināt uzņēmuma vai kļūt par pašnodarbināto.

Sazināties ar komandu

Grāmatvedība uzņēmumam

Mūsu grāmatvedības pakalpojumi un grāmatvedības serviss ir piemērots dažādu nozaru uzņēmumiem. Mūsu grāmatvedības komanda nodrošina precīzu grāmatvedības uzskaiti, savlaicīgu nodokļu deklarāciju iesniegšanu un vērtīgas grāmatvedības un nodokļu konsultācijas, ļaujot uzņēmejiem koncentrēties uz uzņēmējdarbību un izaugsmi.

  • Mēs esam līderis pakalpojumu tirgū, kas apvieno zināšanas un tehnoloģijas stabilam un drošam grāmatvedības servisam. 
  • Mēs sniedzam risinājumu uzņēmējiem, lai nodotu grāmatvedības uzskaiti, ietaupītu laiku un maksātu nodokļus, tos nepārmaksājot. 

Mēs kārtojam grāmatvedību un palīdzam nodokļu jautājumos. Katram klientam ir izveidots uzņmēma profils MANAKABATA.LV platformā un mobilajā lietotnē, kurā notiek ērta un droša sadarbība ar grāmatvedi.

  • Datu apmaiņa un komunikācija: Tu iesniedz uzņēmuma dokumentus grāmatvedim, augšupielādējot sava profilā platformā vai lietotnē.
  • Apstrāde un uzskaite: Grāmatvedis kārto grāmatvedību, sagatavo un iesniedz nodokļu atskaites, sagatavo nodokļu maksājumus un pārskatus.
  • Konsultācijas un atbalsts: Tu jautā platformā vai lietotnē, vai piezvani atbalsta centrā, un Tavs grāmatvedis sniedz ikdienas atbalstu.

Mūsu grāmatvedis veiks grāmatvedības uzskaiti, sagatavos nodokļu atskaites un iesniegs tās Valsts ieņēmumu dienestā, aprēķinās darba algas, kā arī sagatavos gada pārskatu atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

  • Atbilstība: esi drošs, ka Tavu grāmatvedību kārto speciālistu komanda.
  • Precizitāte: saņem laicīgus paziņojumus platformā, kā arī pārskati dokumentu iesniegšanas termiņus un darba izpildes statusu.
  • Laiks: koncentrējies uz uzņēmējdarbību un saņem ātru palīdzību ikdienas nodokļu un grāmatvedības jautājumos.
  • Drošība: izmanto drošu grāmatvedības pakalpojumu digitāli – Tavi dati platformā pieejami tikai Tev un Tavam grāmatvedim.
  • Cena: izvēlies abonēšanas plānu, kas atbilst Tavam apjomam.
  • Mums ir peejami vairāki dažādi grāmatvedības abonēšanas plāni, kas atbilst gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem.
  • Ikmēneša abonēšanas plāna cena ir prognozējama, un ir atkarīga no uzņēmuma lieluma, darījumu skaita un papildu pakalpojumiem.
  • Izvēloties kādu no mūsu abonēšanas plāniem, Tu saņemsi grāmatvedības kārtošanu par fiksētu mēneša maksu, tādēļ varēsi efektīvi plānot savus izdevumus un nesatraukties par grāmatvedību.
  • Ekspertu komanda: Mūsu komandu veido pieredzējuši profesionāļi ar zināšanām grāmatvedībā un nodokļos.
  • Klientu atbalsts: Laicīgs atbalsts un apjomīga zināšanu bāze grāmatvedības un nodokļu jautājumu risināšanai.
  • Elastīga abonēšana: Dažādi platformas abonēšanas plāni, kurus var mainīt atkarībā no uzņēmuma vajadzībām.
  • Mūsdienīga sadarbība: Tiešsaistes platforma un lietotne, kas Tev ietaupa laiku un ļauj viegli iesniegt datus grāmatvedim.

Biežāk uzdotie jautājumi

Zemāk apkopoti biežāk uzdotie jautājumi par mūsu grāmatvedības pakalpojumu abonēšanu un sadarbību ar grāmatvedības komandu.

Grāmatvedības pakalpojumu abonēšana

Vai ir nepieciešamas zināšanas grāmatvedībā, lai izmantotu grāmatvedības pakalpojumus? 

Nē, Tev nav jābūt iepriekšējām zināšanām grāmatvedībā. Mūsu grāmatvedības pakalpojumi ir izstrādāti tā, lai sniegtu pilnu atbalstu – mūsu speciālisti izskaidros visus soļus un palīdzēs jebkurā jautājumā. Mēs palīdzam gan jaunajiem uzņēmējiem, gan pieredzējušiem uzņēmumu vadītājiem. 

Kā pieteikt grāmatvedības pakalpojumus uzņēmumam? 

Grāmatvedības pakalpojumu pieteikšana ir vienkārša: izvēlies sev piemērotāko pakalpojumu plānu, aizpildi pieteikuma formu mūsu mājaslapā un sagaidi zvanu no mūsu klientu konsultanta, kas palīdzēs sākt sadarbību. 

Kā izvēlēties labāko grāmatvedības pakalpojumu plānu savam uzņēmumam? 

Lai izvēlētos piemērotāko grāmatvedības pakalpojumu, novērtē sava uzņēmuma vajadzības – darījumu apjomu, darbinieku skaitu, uzņēmuma tipu u.c. Mūsu konsultants palīdzēs izvēlēties optimālo plānu Tavam biznesam. 

Vai iespējams mainīt esošo grāmatvedības pakalpojumu plānu? 

Jā, mēs saprotam, ka uzņēmuma vajadzības var mainīties. Ja mainās darījumu apjoms vai notiek strukturālas izmaiņas, Tu jebkurā brīdī vari pielāgot grāmatvedības pakalpojumu plānu, sazinoties ar mūsu atbalsta komandu. 

Vai nepieciešams noslēgt līgumu par grāmatvedības pakalpojumiem? 

Jā, pirms grāmatvedības pakalpojumu uzsākšanas tiek noslēgts rakstveida līgums, kas nodrošina abu pušu skaidras saistības. Mūsu pakalpojumi ir licencēti un apdrošināti, atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem. 

Vai grāmatvedības pakalpojumiem ir ilgtermiņa saistības? 

Nē, mēs piedāvājam elastīgus grāmatvedības pakalpojumu nosacījumus – ikmēneša abonēšana bez ilgtermiņa saistībām. Pirmajā mēnesī vari atteikties bez saistībām un saņemt samaksāto summu atpakaļ. 

Sadarbība ar grāmatvedības komandu

Kā notiek sadarbība ar grāmatvedi pēc līguma noslēgšanas? 

Pēc līguma noslēgšanas Tev tiks piešķirta piekļuve mūsu platformai, kur varēsi augšupielādēt dokumentus, sazināties ar grāmatvedi un sekot līdzi grāmatvedības uzskaites procesam. Mūsu grāmatvedis palīdzēs uzsākt darbu un precizēs svarīgākos soļus. 

Kādi dokumenti būs jāiesniedz grāmatvedim? 

Katru mēnesi Tev būs jāiesniedz attiecīgie grāmatvedības dokumenti: rēķini, bankas pārskati, čeki, kases atskaites u.c. Mūsu platforma nodrošina uzdevumu sarakstu ar visiem nepieciešamajiem dokumentiem, lai nodrošinātu precīzu grāmatvedības uzskaiti. 

Vai grāmatvedības pakalpojumi ietver arī atskaišu iesniegšanu VID? 

Jā, mūsu grāmatvedības pakalpojumi ietver pilnu ciklu – dokumentu apstrādi, nodokļu aprēķinus un atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestā (VID). 

Vai iespējama tieša saziņa ar savu grāmatvedi? 

Jā, Tu vari komunicēt ar savu personīgo grāmatvedi tieši mūsu platformā, lietotnē vai arī zvanot uz klientu atbalsta līniju. Mēs nodrošinām ātru atbildes laiku un individuālu pieeju katram klientam. 

Vai iespējams saņemt arī nodokļu konsultācijas? 

Jā, papildus grāmatvedības pakalpojumiem piedāvājam arī nodokļu konsultācijas un juridisko atbalstu. Konsultāciju var pieteikt platformā, lietotnē vai pa tālruni. 

Kā iesniedzami dokumenti grāmatvedības uzskaitei? 

Visi dokumenti un informācija tiek iesniegti digitāli – mūsu platformā vai mobilajā lietotnē. Sistēma automātiski atgādinās par termiņiem, lai nodrošinātu laikus veikto grāmatvedības uzskaiti. 

Vai grāmatvedības dokumentu iesniegšana platformā ir droša? 

Jā, mēs ievērojam augstākos datu aizsardzības standartus. Visa informācija, kas tiek apmainīta platformā, tiek šifrēta un droši glabāta atbilstoši GDPR un Latvijas normatīvu aktu prasībām. 

Grāmatvedības serviss

Zināšanas un apmācības

Sazināties ar mums